Snö, snö, snö!!!

Faaaan va jag blir less på denna snön!

Jag fattar inte, när det är sommar längtar man till vintern för att då är det för varmt och sen när det väl kommer vinter så längtar man till sommaren för då är det alldeles för kallt!

Vet inte om det är bara jag som inte tycker om vintern just nu för asså det är Svinkallt!

Halt och jävligt på morgonen när man ska åka till stan och försöka leta jobb men vem fan vill gå runt på stan i den här  jävla kylan??? Inte jag iaf!

Jaja det är bra att skutan har öppet så man kan gå in dit och dricka varm choklad med vispgrädde i!!! Mums säger jag bara :P

Men men det här var allt för mig ni får höra mer vad jag har att säga om vädret imorgon!!!

Varma pussar och kramar

En frusen Maria Käller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0