Tisdag natt!!!

Bebis




Tjosan allihopa nu är jag och bloggar igen!!!

Idag har jag inte gjort så mycket jag har bara haft tråkigt hela dagen men jag ska alldeles strax börja rita på en tatuering till en kompis... Det får bli en dödskalle med eldflammor runt omkring, kommer att lägga ut den när jag är klar med den...

I lördags var lillkillen William 6 månader här hos oss för hans mamma skulle ut på krogen som hon inte gjort på länge hehe... Han var lite grinig men det var för att han var så hård i magen... Men det var roligt att ha honom endå och så har min bror fyllt 13 år för några dagar sen så nu är han tonåring...

Min andra bror fyller snart 12 den 18 Mars, min tredje bror fyller 18 den 7 November och min syster fyller 21 den 20 Augusti och jag själv fyller 20 den 19 November och då blir det systemet jippie:P:P:P

Jaja men nu ska jag börja rita men ni får ha det så bra så länge så höres vi imorgon igen:P

Puss puss


Magnus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0