Kompisar igen:P

Igår blev jag och Therese kompisar igen och det är skönt som fan för jag höll på att mista en till kompis som nämligen var hennes kille!!!

Jag visste inte hur jag skulle göra om vi inte skulle snacka med varandra nå mer jag skulle inte kunna leva iaf...


Jag och Therese har varit kompisar så länge jag kan minnas, vi träffades genom en av våra gemensamma vän Margareta och tack vare henne så är vi vänner idag... Vi tappade kontakten ett tag men tog upp den igen. Jag kommer  inte ihåg varför vi tappade kontakten men det var väl gymnasiet och alla läxor som gjorde de.... Men jaja jag är iaf glad att vi är kompisar igen efter det som hände och jag är väldigt ledsen över det vännen och det ska aldrig hända igen det lovar jag dig....


Älskar dig som fan Therese och dig med såklart Benny!!! We will allways be friends <3<3<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Charloth

Vad bra att ni är vänner igen det är inte kul att vara ovänner!



Kram

2009-02-25 @ 07:42:25
URL: http://sleepingangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0