Måndag!

Idag ska jag inte göra så mycket jag ska hämta in ved, ge hundarna Smilla och Tundra mat och ge hönsen mat.... Usch jag hatar höns och det är för att när jag var liten så blev jag påhoppad av en tupp och fick ett ärr sen dess inge roligt de.....
Jag har ett ärr från när jag var väldigt liten också och då ramlade jag över en dörrtröskel, det låter säkert roligt och det är de också hehe.....


Senare idag ska jag träna bågskytte från 18.00 till 19.30 låter inte roligt men det är iaf någonting man kan göra när man inte har någonting annat....
Tränar också en tjej på torsdagar och hon är väldigt duktig iaf vad jag tycker...
Jag har hållt på med bågskytte i 10 år...


Sen ska jag hem och äta och kolla på film!!!

Ha det bra idag allihopa!!!

Puss puss älskar er alla


Min hund Smilla      Min hund Tundra

Kommentarer
Postat av: Jossan

10år är det så längesen ojdå, tänker inte på att man åldras

2009-02-24 @ 15:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0