Torsdag natt!

Nu är kl 02.42 och jag kan inte sova...

Vet inte varför det är så, det har hänt nu ganska många gånger och kan inte förstå varför...
Det kanske är för att jag är nervös för någonting eller om det som har hänt i mitt liv...
På lördag kommer det en väldigt stilig kille hit som heter William och är 6 månader gammal, vi ska vara barnvakt eftersom hans mamma skulle göra någonting så då ska han sova över hos oss tills på söndag, det ska bli skit roligt....

Idag har jag inte gjort så mycket jag har varit hemma tills kl 17.30 och sen åkte jag till träningen i bågskytte och var där till kl 19.30 eller ja när nu mamma kom och hämta mig och brorsan... Jag har lyckats fått dit en till kompis åh som har skjutit förut men gav upp efter ett tag men som nu vill börja igen och han heter Fredrik en väldigt trevlig prick, lite byg men snäll...

Jaja men nu ska jag försöka sova lite men ni får ha det så bra alla fantastiska bloggläsare...

Puss puss Maria Käller



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0