Tisdag!

Idag har jag inte gjort så mycket, jag klev upp och kollade lite på tv sen gick jag till Kaj och Kicki... När jag kom till Kicki var Jennie och Henke där och dom höll precis på att duka fram till middag... Ungarna satt och kollade på playhouse disney som vanligt och när man säger till dom att komma och äta säger dom att vi ska bara kolla klart på det här så kommer vi sen, och det gjorde dom... Ungarna har faktiskt blivit bättre på det och det är bra för då slipper man tjata på dom... Jennie hade gjort spagetti och skinksås som har så ini helvete god så man åt nästan för mycket... Nog om det, nu sitter jag hemma hos min syster och kollar på tv medans hon sitter och pluggar till ett prov hon ska ha om ett par timmar... Imorgon ska jag med Kicki till tandläkaren kl 11 och sen kl 14.30 ska jag till arbetsförmedlingen och lyssna på någonting som jag inte ens kommer ihåg vad det var men jaja lyssna ska jag iaf... Saknar min Fredrik gör jag också som bara faaaaan finns ingen annan i mitt hjärta än honom.... Han är så go hela tiden... Älskar dig Älskling puss puss på dig Ne nu ska jag fortsätta att kolla på tv och sen sova för jag ska upp och tvätta om 5 och en halvtimme jätteroligt eller inte då... Puss puss på er alla (L)

Kommentarer
Postat av: RYDS

kolla in min blogg och kommentera!

2009-06-03 @ 22:37:38
URL: http://ryds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0