Måndag!!!

Jag

Jag håller på att bli galen snart!!!

Jag fattar bara inte varför jag får sms på min mobil från personer jag inte ens vet vem det är och sen så får jag veta att det är en föredetta kompis polare!!!!



Det senaste smset jag fick på min mobil från en kompis polare löd såhär:

Hej Roger saknar dig så otroligt mycket. Så du kan inte tro.
Det bara rinner i byxorna på honom. Tro absolut inte nå på
det han sa tidigare. Han har suttit och prarat om dig hela kvällen!!! B-)

Jag fattar bara inte hur han fått tag i mitt nummer men jaja!!!



Jag kollade upp nummret jag hade fått ifrån och det var från en som heter Joakim Bergström från hudiksvall En av Rogers kompisar enligt en av våra gemensamma kompisar från Iggesund...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0