Gävle!!!

Idag har jag varit i Gävle med mamma och pappa!!! Mamma skulle på hud och kolla sina exem hon hade på kroppen jag och pappa fick sitta och vänta i väntrummet, pappa somna till en sväng för han hade varit och kört ut tidningar natten innan! Efter Gävle åkte vi hemmåt och det tog ungeför en och en halvtimme och ändå körde vi 90km/tim. Vi åkte till hudiksvall och handla lite grejor och så köpte vi mobiltelefoner till mina minsta bröder som är 12 och 13 år... Jag hoppas dom blev glada över dom, det var juh bara en enkel telefon utan kamera och sånt...(Nokia5030). Ne nu ska jag ta och kolla klart på filmen som jag börjat kolla på men ni får ha det så bra så höres vi någonting!!!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej, skulle bli jätte glad ifall du ville hjälpa mig att vinna en symaskin, gå bara in på denna länk:



http://www.skovdesymaskiner.se/contest2.html



och rösta på nr.9



Tack på förhand hihi :)

2009-09-09 @ 01:05:33
URL: http://rthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0