Lördag!!!

Så tråkigt så man kan dö!!!


Idag har jag inte gjort så mycket, jag har varit på bågskytte tävling och kom 2:a iof så var vi bara två stycken i klassen så men kan juh säga att jag kom sist också....
Jag kompis frågade i torsdags om han fick komma och kolla på och ja sa självklart det är bara att komma det....
Vakna kl 7, duschade, åt frukost, klädde på mig och åkte iväg...
Jag var där kl 08.15 och vi började skjuta kl 09.00 och höll på till 12.30 med en halvtimmes fika rast....
Mina bröder var också med Magnus kom 2:a, Mats kom 3:a och Tobias kom 2:a och Mats hade så brottom för han vela hem och sätta sig på skotern och åka iväg til en kompis.....
Jag ska inte göra så mycket mer idag utan jag ska väl sätta mig framför dumburken och kolla på melodifestivalen jätteroligt....Eller INTE!!!

Men men ni får ha det så bra alla blogg-älskare så höres vi igen!!!

Puss puss på er alla hälsningar Maria Käller....

Kommentarer
Postat av: Charloth

Gud vad kul att du har skaffat blogg!

Nu ska jag läsa med näje :P

Läs gjärna min blogg med ;P

2009-02-23 @ 00:05:18
URL: http://sleepingangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0