Best Friends 4-Ever

Silje är min lilla ängel, jag ska träffa henne imorgon annars så får jag inte träffa henne på ett bra tag igen för hon har flyttat ifrån mig:( Men jag är glad att jag får träffa henne ett litet tag iaf innan hon åker hem.

Jag har känt Silje i 10 år ända sen jag flyttade till Njutånger från Hudiksvall, vi blev nästan kompisar på engång.
Silje gick egentligen i en klass över mig och det gjorde hon ända tills jag börja gymnasiet och då fick jag höra att vi skulle gå samma klass, jag blev glad för att jag kännde någon i samma klass iaf.... Men men efter studenten har vi inte setts så mycket eftersom hon flyttade nästan på engång...

    
Jag                                Silje

I Will Allways Love You Babe
Miss You So Much Allready

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0